Rabu, 18 Mei 2016

HARGA SERBUK PERISA ICE BLEND DAN SENARAI 35 PERISA SERBUK ICE BLEND SWEET FREEZER ( JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK PERNIAGAAN "STREET COFFEE" @ BIG CUP)





SERBUK PERISA YANG DIHASILKAN OLEH KAMI INI SELAIN DARIPADA DIGUNAKAN UNTUK BERNIAGA ICE BLEND , IANYA JUGA BOLEH DIGUNAKAN UNTUK PERNIAGAAN BERKONSEP 
"STREET COFFEE @ BIG CUP"


video

UNTUK TEMPAHAN DAN MAKLUMAT LANJUT
SILA HUBUNGI :

EN. WAN:   017 6359 358  ( Tel / WhatsApp  )
ATAU HUBUNGI STOKIS KAMI YANG KINI BERADA DI 9  BUAH NEGERI 
(Lihat Senarai Stokis Di Muka Surat Berikut)

*Lihat  Lagi Di Muka Surat Seterusnya 


FB PAGE :


.


KLIK  IKON  DI  BAWAH  UNTUK  SHARE  LINK  INI  DI  FACEBOOK  ANDA.



32 ulasan:

HALIM EHSAN berkata...

mohon tau harga sebungkus perisa ice blended..cod batu pahat,johor

Sweet Freezer berkata...

assalammualaikum en.halim ehsan.
di negeri johor stokis paling hampir denganen berada di kluang.
boleh cod melalui stokis kami d sana (pn. lin 017 792 0676)

Unknown berkata...

assalamualaikum. boleh emailkan pada saya senarai harga dan produk.. dan boleh saya tahu stokis area melaka.. ini alamat email saya.. Izraldeyan@gmail.com.
terima kasih..

Norazman Norlizan berkata...

assalamualaikum. boleh emailkan pada saya senarai harga dan produk.. dan boleh saya tahu stokis area melaka.. ini alamat email saya.. Izraldeyan@gmail.com.
terima kasih..

sweet freezer berkata...

Waalaikumusalam..
Buat masa ini di melaka belum ada stokis.
Paling hampir dgn melaka ialah stokis d seremban & gemas negeri 9.

Senarai 30perisa pilihan n harga seperti tertera dalam blog ini.

jika hanya nak beli serbuk perisa sahaja boleh beli drpd stokis2 kami..

KLIK link di bawah untuk info penuh stokis2 kami

http://sweetfreezer.blogspot.my/2012/09/senarai-nama-tel-no-stokis.html?m=1

anjang@kraf berkata...

Asalamualaikum.. Boleh saya tahu stokis area Penang..

sweet freezer berkata...

Waalaikumusalam.

Pembelian Serbuk ice blend :
Ada perisa yg harga rm17 (23perisa)
Ada perisa yg harga rm19 (2perisa)
Ada perisa yg harga rm21 (5perisa)


**serbuk perisa boleh beli drpd stokis2 yang berdekatan.. (terus ke lokasi stokis).


KLIK link di bawah untuk info penuh stokis2 di 9 buah negeri.

http://sweetfreezer.blogspot.my/2012/09/senarai-nama-tel-no-stokis.html?m=1

Terima kasih bertanya

sweet freezer berkata...

Waalaikumusalam.

Pembelian Serbuk ice blend :
Ada perisa yg harga rm17 (23perisa)
Ada perisa yg harga rm19 (2perisa)
Ada perisa yg harga rm21 (5perisa)


**serbuk perisa boleh beli drpd stokis2 yang berdekatan.. (terus ke lokasi stokis).


KLIK link di bawah untuk info penuh stokis2 di 9 buah negeri.

http://sweetfreezer.blogspot.my/2012/09/senarai-nama-tel-no-stokis.html?m=1

Terima kasih bertanya

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum..
Selain serbuk ice blanded..black pearl ada jual tak??

Tanna hasnah berkata...

Assalammualaikum,saya dari sabah.nak tau stokis dari sabah ada tak?

ezy berkata...

Assalamualaikum. Ada x stokis di area negeri sembilan?

Razali berkata...

As salam..sy tinggal di Kedah, ada x stokis area Kedah atau Penang..mintano tel.tq

Razali berkata...

As salam..sy tinggal di Kedah, ada x stokis area Kedah atau Penang..mintano tel.tq

criz berkata...

Stokis area miri Sarawak

criz berkata...

Stokis area miri Sarawak

ManC Utd berkata...

Stokis area kuching ataupon sarikei sarawak

mohd farid berkata...

Assalamualaikum tuan ada ke stall untuk ice blanded ni...klu ada sekali serbuk berapa Kos nya ye

mohd farid berkata...

Assalamualaikum tuan ada ke stall untuk ice blanded ni...klu ada sekali serbuk berapa Kos nya ye

LuvLis Glove berkata...

saLam .. boleh ke serbuk icebLended ni di jadikn serbuk utk bancuhan air ? mcm chocolate ice etc ?

khaszmie berkata...

assalam .. bole tau x stokis utk kwasan jb? tq

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum.
Saya tak berapa faham cara penyediaan dan penggunaan serbuk ini.
Harap boleh cerita dengan lebih detail lagi

syafiqsalmann@gmail.com

miss Rumble Ball berkata...

Stokis area sabah ada?

Unknown berkata...

Stokis JB terdekat dimana..sy di gelang patah...Whatsapp 0177937352

suhaimi abd aziz berkata...

Stokis JB terdekat dimana..sy di gelang patah...Whatsapp 0177937352

Lya Ejol berkata...

Saya dari sabdakan..stokis yg paling dekat d mana?

Lya Ejol berkata...

Sandakan, sabah sori typo..

admin berkata...

Saya dari kapit,sarawak..ada agen kat sarawak yang terdekat?

admin berkata...

Saya dari kapit,sarawak..ada agen kat sarawak yang terdekat?

admin berkata...

Saya dari kapit,sarawak..ada agen kat sarawak yang terdekat?

Nazari Klx berkata...

aslmkum... boleh tau dimana kedai stokis perisa iceblended di gemas n9

kaya berkata...

Ais blanded perniagaan yang bagus.....

Bagi mereka yg serius dalam mengembangkan perniagaan,akaun semasa syarikat merupakan satu kemestian.untuk membuka account semasa memerlukan introducer.insyaAllah saya membantu usahawan2 yg memerlukan introducer.boleh lawati blog saya.credit pada owner blog.terima kasih.

kaya berkata...

Ais blanded perniagaan yang bagus.....

Bagi mereka yg serius dalam mengembangkan perniagaan,akaun semasa syarikat merupakan satu kemestian.untuk membuka account semasa memerlukan introducer.insyaAllah saya membantu usahawan2 yg memerlukan introducer.boleh lawati blog saya.credit pada owner blog.terima kasih.